31 Mayıs 2013 Cuma

Afişteki Eksiklik...



Türkçe Olimpiyatları deniyor, Dil ve Kültür Şöleni deniyor ama: 
Beyaz bayrağın ucunda uçuşan harflerde "Ü" harfi yok.
Afişi ilk gördüğümde, ilk dikkat ettiğim şey "Ü" harfinin olmamasıydı.
Bu nasıl Türkçe?
Afiş hazırlanırken tasarım ve anlam bütünlüğü göz önüne alınmamış mı?
Ben anlamadım...
Gelişigüzel bir tasarım olmuş.
Tasarlayan ve seçenler dikkat etmeliydi.
...........................
Ve evet beyaz bayrak teslim bayrağıdır. Hiç mi bilmiyorlar bunu? Neyi kime teslim ediyorsunuz.

2 yorum:

bücürükveben dedi ki...

Ü harfini bıraktım arkadaşım o ne bayrağı?
Türk bayrağı olmadığı kesin..
Beyaz bayrağın tek manası var benim bildiğim ve herkesin bildiği :
Savaşta teslim olduk anlamına gelir.
Fethullah denen ABD destekli tarikatın bu beyaz bayrağının anlamı neye teslim olmak acaba?

Sevgilerimle

not: ya sana yorum yazarken kelime doğrulamak çok vakit alıyor:(
gözüm seçemiyor yazdığım yorum gitmiyor bir daha kelime doğrulama...ayarlardan onu bir zahmet kaldırırsan kelime doğrulamayı kaldırabilir ama yorumlara onay vermeden yayınlamamayı seçebilirsin istersen, yani yorumlar senin onayın olmadan yayınlanmaz...(aslında daha iyi) sen bilirsin tabii...:)bir fikir

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ben o ayarı değiştirmiştim yine mi olmamış :)))))))))) bakayım yeniden.
Beyaz bayrak sahiden teslim bayrağı... Şimdi fark ettim ben de...