30 Mayıs 2013 Perşembe

Benden Yol Tarifçisi Olur mu?

Olur da, o da bu kadar olur. :)))))))))))
Sabah yolda yürürken bir araç yaklaştı kaldırımın kenarına
sağ camı açarken de şöför, eğilmiş bir yer soruyor.
Kulağımdaki kulaklıkları çıkarıp pür dikkat dinledim.
Allahtan soru bildiğim yerden çıktı... :)))))))))))))))))
Bilmiş bilmiş anlatmaya başladım: 
-Bu yoldan dümdüz gidin...
Gidin, gidin büyük bir kavşağa varacaksınız...
Buraya kadar güzel. 
-Bilmem ne daire başkanlığını biliyor musunuz?
Sorusuyla o güzelim tarifi mahvettiğimin bilincine adamcağız
-Bilmiyorum.
Diyince sonradan vardım...
Adam bilse zaten bana niye sorsun ki? 
Gideceği yerle benim biliyor musunuz dediğim yer dipdibe...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) 
Neyse tamam panik yok, yeniden ilk tarifime döndüm.
- O büyük kavşağa vardığınızda sağa dönün zaten hemen görürsünüz dedim...
Şöyle engin bilgi sahibiymiş gibi ölçülü kilometreli falan:
- 2 km gidin. 
Büyük kavşaktan sağa dönün 50 metre ilerde solda diyemedim ya...
Benden de navigasyon bu kadar olur. 
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nereden bilsin adam benim bu konuda
Yol ve yön bulmada dünyanın en beceriksizi olduğumu?... 
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Bundan iyisi Şam' da kayısı...
Ahahahaaaaaaaaaaaa... :))))

Hiç yorum yok: