31 Ekim 2013 Perşembe

Millet Bi Alem...

Uzun zamandır ilk defa mutlu, neşeli ve şakacı bir Belediye otobüsü şöförüne denk geldim. 
Daha öncekiler pek bi asabiydiler. 
Kartı makineye okuturken takıldı kaldı epeyce bi süre kartuşlu yazıcı gibi ses çıkardı durdu. 
-Napıyor bu şimdi böyle? Dedim.
Gülerek cevap verdi.
-Makinamızı bozdunuz işte naapıcaz şimdi?...
-Yok canım olur mu hiç, bir kartla makina mı bozulurmuş? Derken içimden de 'Hadi yaa sahiden mi?' soruları geldi gitti.
Neyse epeyce sonra kartı tükürünce! :))) makine gizlice bir ohh dedim.
-Bakın bozulmamış ben biliyordum zaten.
Dedim ve arkasından da ekledim. Hatta eskisinden daha iyi olmuş takılmışken içeriyi de temizleyip çıktı.
:)))
Adam şaka yapacak da ben bir şey demeyecek miyim?
Sonradan anladım meğer benim kartım bitmiş eksi yazıyormuş. 
Ahahahaaaa...
Yeni kartım yanımdaydı ama bir şey demedi artık.
:))))
Şöför benden sonra binenlere de takılmadan duramadı. 
Taa ki on-onikili yaşlarında dört kız çocuğu bıcır bıcır tam söförün ensesinde konuşurken neşesi kaçmıştı. 
-Kızlar bi susun artık!!!...
Derken ben gideceğim yere çoktan ulaşmıştım. 
İyi bile durdu bu trafikte adam sinirlenmeden. Neyse kızlar da gerçekten çok bağıra bağıra konuşuyorlardı sinirlenilmeyecek gibi değildi.
:))))))))))))))))))))))))))))))
Ahahahahaaaaaaaaaaaaaa...
Aslında normali bu bizi niye sinirli şöföre alıştırdılarsa artık bu da onların kabahati...


Hiç yorum yok: