29 Ekim 2013 Salı

Vah Yazık Vah!...

Televizyondaki kızcağız şiddetli bir tokatla yere düşüyor.
(Pardon yere düşmüyormuş sendelemiş sadece hep sesini duyunca kesin düştü gibi yorumlamışım :))) yeni gördüm.)
Sendelerken de acınası bir çığlık sesi.
Annemden üzüntü, acıma ve endişeyle karışık elini dizine vura vura bir tepki:
-Vah yazık vah tokat yiye yiye bi hal oldu yazık kıza. Niye vuruyorsun diyen de yok.
Gerçekten mi acıyarak söylüyor bu sözleri diye yüzüne baktım kuzucuumun.
Yok belli gerçekten üzülmüş.
-Anne dizi reklamı bu hiç dövdürür mü insan kendini, üstelik "Bugünün Saraylısı" 
dizisinin tanıtımı diyorum ama kendim söyleyip kendim dinliyorum tabii.
Annem kaşlarını kaldırmış dokunsalar ağlayacak yüz ifadesiyle hala televizyona bakıyor.
:)))))))))))))))))))
Annem kuzum yaaa çok alemsin...
Ahahahaaaa...

Hiç yorum yok: