28 Ocak 2014 Salı

...Blogum 1 yaşında... :)))


Daha bebek O 26 Ocak 2013 günü  başlamışım bu güne kadar her gün çok sayıda paylaşımlarda bulunmuşum...
Ayın 26 sında internet sürekli kesintiye uğradığı için  blogumun doğduğu günü kutlayamadım.
Zaman ne çabuk geçmiş.
İzleyici ayarlarım şu an silinmiş ama çok kişi yok...
Hepsi de son derece değerli benim için 19 takipçim var.
Blogumu seviyorum...
Hayata Dair Notlar' ımı tuttuğum, keyfime göre müziklerimi, söylemek istediklerimi, duyduklarımı, beğendiklerimi paylaştığım serbest alanım...
:)))))))))))
İyi ki varsın diyorum.
Bunun için Google' a teşekkürler...
Nice yıllara...

4 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Nice uzun yıllar özgürce bloglamalara hep birlikte, sevgiler:)

Yollarda Hayat Var dedi ki...

Mutlu yıllar canım. Bir yıla ne kadar çok yazı sığdırmışsın maaşallah. Daha nice seneler seni okuyabilmek dileğiyle...

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Sevgili Evde Yazar çok teşekkür ederim. İnşallah uzun yıllar boyunca hep birlikte yazarız, yaşatırız bloglarımızı...

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Sevgili Özlem Sezen Yılmaz çok teşekkür ederim her dakika paylaşacak bir şeyler buluyorum... Umarım beğenilen konular olur.