3 Ocak 2016 Pazar

Gelelim İkinci Kombi Maceramıza...


-Ne anlamadım tabi tabi evdeyim gel.
 Aaaaa!!!!...
-Nooldu?
-Yaa aaaaa kombiyi ayarlıyordum düğmesi elimde kaldı.
 Baya bi kırıldı çıktı eyvah!
-E çağır servisi...
-Kapatıyorum telefonu hemen çağırayım...

****

İşte macera bundan sonra başlıyor.
Kombi düğmesinin elimde kalması değil, bir hafta önce verdiğim 50 TL üzerine bir 50 TL daha vereceğim de değil asıl acıklı olan saat 15:00 civarında çağırdığım için ertesi gün geleceklerini bildirmeleriydi.

***

-Yaa hanfendi lütfen bi öncelik tanıyın yaşlı ve çok üşüyen bir annem var. Sadece ben olsam hiç problem değil yarına kadar beklerim. Gece de olsa gelsinler ben evdeyim...
-Yapabileceğim bir şey yok çok fazla yoğunluk var.

"${[]}][${[]}}\}][{½$#€"
Tabii bu şekiller neyi ifade ediyor anladınız siz onu... İçimden içimden öyle açık açık konuşmadım yüzlerine.
Kombinin de, düğmesinin de, Allah'ım hani herkes kullanıyordu bu mereti? Hani herkes çok memnundu?
Buz gibi bir gece geçirdik ardından sabah oldu.
Ben yine aradım servisi, çıktılar mı yola geliyorlar mı aman arada kaynamasın diye.
Müjdeli haber öğleye kadar geleceklerine aitti.
Ve geldi...
Servis elemanını karşımda görünce sanki bir yakınım gelmişcesine güler yüzle karşıladım.
Adamcaaz geldi, düğmeyi değiştirdi, bana kombinin mantığını anlattı sormak istediğim soruları tek tek sabırla dinleyerek cevapladı.
Ve 50 si servis hizmeti 10 TL si de düğme olmak üzere 60 TL mi aldı gitti.
Benim son yakınmam komikti.
-Eeee ben böyle her hafta 50 - 60 TL verip duracak mıyım?
-Yok hanfendi terslikler üst üste gelmiş hepsi o. Bir daha bu kadar üst üste gelmez.
Hem düğmeyi siz kırmamışsınız sizin çevirmenizle bir şey olmaz. Başkası kırmış küçük bir yeri tutuyormuş sonra da o sizin elinizde kalmış.

***

Teselliye bakın kombinin düğmesini başkası zorlamış ben çevirince de elimde kalmış.
Tıpkı tabaktaki zeytini ben yordum sen yakaladın misali...

***

Neyse efenim o gün bugündür ilişkimi bir alt seviyeye indirdim sürekli ayarlarıyla oynayıp durmuyorum.
Üşüdüysem besmelelerle gidip narin bir şekilde açıyorum ayarını.
Hayır bozulması ya da insafsız servis ücretleri değil de aynı gün gelmiyorlar ev buz gibi olup donduğumuzda geliyorlar o sıkıntılı olan.

***

Daha önce yazmıştım kombili yaşama nasıl başladığımızı.

http://erayazifikiredebiyat.blogspot.com.tr/2015/12/kombili-kombili-kom-kooom-kombili.html

Şimdiki yaşadığımız bu ikinci talihsizliğimizdi.
Umarım bir daha olmaz geçinir gideriz mutlu mesut...

***

Bu arada evdeyazar arkadaşım da bir sıkıntı yaşamış kombi ile ilgili neyse ki atlatmış.
Geçmişler olsun...

:))))

Hoşçakalın efenim.

3 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Dün sabah kalktım ev soğuk. Dedim kombinin ayarını açayım. O da ne? Baca sensörü hatasını gösteren 70 numero yanıp yanıp sönmekte. Beni aldı mı bir telaş. Malum kışın sn soğuk günlerindeyiz. Herşeyi bilen Google'dan açtım forumları okudum. Çoğu kişi servisi aramak gerekir diyordu, onu ben de biliyorum. İçlerinden birinin bana en makul gelen tavsiyesi ise şuydu:
"Soğuk havalarda olur böye, ben vurdum boruya geçti"

Evet, belki inanmayacaksınız ama 100 TL'yi böylece kurtarmış oldum, eski usul boruya vurunca geçti :) Aslında bazen dövmeden olmuyor bir şeyleri :))
Sevgiler..

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ahahaaaa iyi olmuş dayağı haketmiş o. :))) Neyse ki düzelmiş. Merkezi ısıtmada bu türlü problemleri apartman görevlisi çözüyordu ama şimdi artık iş başa düştü

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ahahaaaa iyi olmuş dayağı haketmiş o. :))) Neyse ki düzelmiş. Merkezi ısıtmada bu türlü problemleri apartman görevlisi çözüyordu ama şimdi artık iş başa düştü