30 Ocak 2016 Cumartesi

Günaydın...


Yine bir Cumartesi sabahına daha ulaştık.
Yaklaşık 2 saatlik uykuyla ben de bu sabah erken bir şekilde gelebildim bloguma.
Mutlu, huzurlu, öksürüksüz, boğaz yanması olmayan nice sabahlara uyanalım inşallah.
Gece öksürüklerini biraz olsun önlemenin sırrını vermek istiyorum buradan.
Bir gazeteyi alırsınız -iki yaprak yeterli-
Üzerine bolca kolonya dökersiniz tek bir noktası bile kuru kalmamasına dikkat ederek tabii.
Ve sırtınıza bu dörde katlanmış halini yayarak yerleştirirsiniz.
İlk anda buz gibi değen kolonyalı gazeteden kaçmak istersiniz ama hemen akabinde alışır sırtınız.
Sonra her ne hikmetse öksürük tekrarlama arası uzar. 
Belli bir süre sonra "- Aaaa bana baya faydası oldu bunun öksürüğüm azaldı..." Dersiniz.
Ama sabah olunca ilk işiniz doktora gitmek olsun. Derim ben.
Bu tür çözümler iptidai olduğu için kesin bir iyileşme olmuyor maalesef.
:)))
Bir kaç gündür olduğu gibi yine gripten, öksürmekten söz ettim yaaa.
Kusura bakma blogum.
En kısa zamanda iyileşip bir an önce güzel konulardan bahsetmek dileğiyle.
E insan ne yaşıyorsa onu paylaşıyor gün be gün.
Bizde yalan yok...
:)))))))))))))))))

***


Tarkan...
"Unut Beni..."
Diyor güzel güzel dinleyelim.
Ben de öksürüğüme söylüyorum unut ve terket beni...
:)))

Hiç yorum yok: