6 Aralık 2020 Pazar

Gelmesine...

 


25 gün kalan yeni yıl heyecan yapıyor mu? 
Ben de dahil olmak üzere bir çoğumuza sanmam.
Ben çocukluğumun simli kartpostallarını hatırladım yine.
Karlı, ışıltılı, pullu, simli, masalsı karakterleri olan güzel zamanlarımı hatırlattı.
Küçücük çocukken kırtasiyelerdeki onlarca çeşit içinden seçip, özenle yazıp postaladığım kartlar.

Anlık haberleşmeler, müzikler, fotoğraflar ne kadar büyük kolaylıksa da bu zahmete değerdi yine olsaydı aynı adetler.

Şu pandemi döneminde hep andığımız eskileri yine hatırlayıp yine yazdım işte.



:)
Gülümseten manzaralarla hepimize merhaba,
iyiliklerinle gel yeni yıl.
Seni çok sevelim.
Neticede bu yılın bir takvimden ibaret olduğunu, suçunun olmadığını biliyorum ama işte belki biter gider şu sıkıntılı günler...

Sevgi, saygı ve selametle...

***


Göksel Baktagir...
"Kar Tanem..."
Dinlendiren güzel bir müzik...

2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Ben bir kaç senedir bun simli kartlardan atıyorum bir kaç kişiye, şaşırıyorlar :)
Bu sene internetten aldım kartlarımı, simsiz çıktılar :(

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

A aaaa hâlâ var mıymış?
Ne güzel. Ben de bi ara bakayım.
Gerçekten o güzel günlerin tadını alırız belki.