19 Aralık 2020 Cumartesi

Merhabalar...

 

Mutlu, güzel bir Cumartesi olması dileğiyle 
sevgiler, selamlar sevgili blogum.
Güneşli ve fakat soğuk bir Ankara havasındayız bugün.
Ayaz yeni yeni hissettirmeye başladı kendini ama yağış yok nedense.
Ben çiçeklerimin başındayım. 
Biraz daha çeşitlendirip örüyorum ve demetleri oluşturuyorum.
Çok zevkli, bir o kadar da heyecanla yapıyorum.
En kısa zamanda bitirip fotoğraflarını paylaşırım inşallah.

Yok anacım yok ben bu pazarlama ve satış işini beceremedim bi türlü. 
O kadar paylaşıyorum sosyal medyada da bir kere bile fiyat da mı sormaz bi Allah'ın kulu?
Du bakalım bekliyorum daha ne zamana kadar bekleyeceksem?
:)
Aaaamaaaannnn karamsar olma Betül boşveeer nasipten ötesi olmaz.

Mutlu, güzel günler dilerim hepimize.

***


Bülent Ortaçgil...
"Benimle Oynar mısın?..." diyor dinleyelim...

Hiç yorum yok: