15 Aralık 2020 Salı

Melek Mosso - Doğum Günü


Söz-Müzik: Melek Mosso Düzenleme: Sabi Saltiel, Velican Sagun, Melek Mosso Video: Gökhan Fırat by GDF Medya Bırak esmeyi yağıp üzmeyi Çiçekler açıyor önünde ezip geçsen de Ruhum senle tamam, gölge etmem yoluna Güneş her gün doğar sevgilim istemesen de Gelip huzurum oldun, aşkla bozdum aklımı Peşini bırak diyenler söyle haklı mı? Olsun gecemi gün ettin, adını bal eyledim ömrüme Varsın görmesin beni gözlerin dengi dengine Cansın taş batmasın, ayağına acıtmasın asla Doğum günün kutlu olsun hep sen ol yanımda Bırak esmeyi yağıp üzmeyi Çiçekler açıyor önünde ezip geçsen de Ruhum senle tamam, gölge etmem yoluna Güneş her gün doğar sevgilim istemesen de Gelip huzurum oldun, aşkla bozdum aklımı Peşini bırak diyenler söyle haklı mı? Olsun gecemi gün ettin, adını bal eyledim ömrüme Varsın görmesin beni gözlerin dengi dengine Cansın taş batmasın, ayağına acıtmasın asla Doğum günün kutlu olsun hep sen ol yanımda Gelip huzurum oldun, aşkla bozdum aklımı Peşini bırak diyenler söyle haklı mı?

Hiç yorum yok: