29 Ocak 2016 Cuma

Sabahın Köründe Uyananlara Günaydın Olsun...


Aynı böyle bir gece geçiriyorum.
Elimde sıcak bir su, sırtımda yorgan.
Berbat bir öksürükle birlikte berbat bir gece... 
Sürekli içimden bir ses...
 "Sabah ilk işin doktora gitmek olsun" diyor.
Hastaya sor geceleri diye bir klişe yazmayacağım elbette ama öksürük denen meret de geceleri daha bir yoğun oluyor ki sormayın...
Abartmak istemiyorum 
sonuçta grip oldum alt tarafı.
Hastaneye gide gele bıkmış bir beden bu, kendine gitmemek için bahaneler üreten.
Neyse bakalım herkese sağlıklı günler dileğiyle bugün erken bir saatte...
GÜNAYDIN...

***


Kanun ve ney dinletisi...
Dinlendirme garantili.
:)




2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Ihlamur + az taze zencefil + elma kabuğu + kabuk tarçın ve biraz karanfilli çay yapın kendinize, kitabınızı da alıp yorganın altına girin... Hastalığın da keyfini çıkarmak lazım:)

Geçmiş olsun..

not: bu müziği ben de çok severim.

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ben bu çayı içiyorum da daha sonra fayda edecek heralde.
Yorgan fikri hiç fena değil. Öksürük olmasa biraz daha rahat olurum ama neyse bakalım. Geçecek inşallah ilaçla 1 hafta ilaçsız 7 gün. :)))
Sağlıklı günler dilerim...