1 Ocak 2016 Cuma

Ve 2016...


Yeni uyananlar için günaydınlar.
Herşeyin uğurlu, hayırlı gelmesini dilediğimiz barış dolu, bereketli, mutlu günler bizimle olsun.
2016 da herkes iyi olsun.
Sağlıklı olsun.
Unuttuğum bütün güzel dilekler hepimize olsun.
Neler yaşadık, neler geçirdik?
2015 pek çok yönden insanlara sıkıntı getirdi.
Toplumsal olaylar, bombalar, kötü günler, 
Yerinden yurdundan edilen insanlar, kıyılara vuran bebek cesetleri 
Umarım bütün kötülükler geride kalmıştır artık.

***

Ben şahsım açısından güzel sonuçları olan bir sağlık sorununu atlattım çok şükür.
Ve güzelce kilo verip istediğim formu yakalamak üzereyim.
Mutluyum çok şükür.
Ailemi seviyorum.
Anacııımı seviyorum.
Kuzularımı seviyorum....
:)))

***

 Ve güzel bir müzik dinleyelim...


Nilüfer söylüyor...
"Böyle ayrılık olmaz..."
Dinleyelim...


Güzelce de bir kahvaltı edelim.
:)
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: