4 Ağustos 2016 Perşembe

İyi Günler...

 


Vişne...
Yazın tazesini, kışın kurusunu en çok yediğim üstelik de çok sevdiğim bir meyve.
-Ama ekşi o diyenlere cevabım 
-Ama çok lezzetli. Oluyor...
Serin bir yaz akşamında ortalık hafiften nemli ve vişne kokuyor dikkat edin bakın.
Çok sıcak günleri yaşadığımız şu Ağustos Ayında dün akşam serin serin bir esinti vardı ve her yer vişne kokuyordu.
Biliyorum canınızı istettim nerden çıktı bu vişne muhabbeti diyebilirsiniz.
Balkonumda 2 haftadır kurumaya çalışan vişneleri görerek yazıyorum bu yazıyı...
:)
Hadi herkes vişne kurutsun.
:)
Afiyetle...

***


Vişne kadar lezzetli güzel bir Feridun Düzağaç Şarkısı dinleyelim...


"Kül..." Diyor.
Ben de ilk defa dinliyorum çok güzelmiş ama...

4 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Vİşne kurusunu hiç bilmiyordum, çekirdeğiyle mi, gölgede mi, sonra ne yapılıyor :)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Evet çekirdeğiyle yıkayıp sapları ayıklandıktan sonra güneş gören bir balkona kalın gazete üzerine koyacağınız kağıt havluya serin biraz geç kuruyor ama ne kadar kurursa o kadar dayanıklı oluyor. Kışın ister öyle kuru halini yiyin, ister hoşafını için nasıl tercih ederseniz ben şeker katmadan hoşafını da çok severek içiyorum. :) Yaparsanız kolay gelsin. :)

evdeyazar dedi ki...

Balkon olayı biraz zor ama bir şekilde denemek isterim, vişne suyunu çok severim:)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Aktarlardan ya da yöresel pazarlardan yeni mahsul kurusunu bulabilirseniz o da olur. Bir kaç yıllık olursa güve yapmış olabiliyor. :)