1 Ağustos 2016 Pazartesi

Merhabalar Efeniiimmm...


- Sana dün gece gördüğüm rüyamı anlatayım Alfred dönme dolaba binmişim çok heyecanlıydı
   ruhumun kanatlandığını hissettim.
-Ne kadar iyi Efendim. Mutlu olmuşsunuzdur.
-Evet mutlu oldum ama tam aşağıya indiğimizde dönme dolap bozuldu
  bir türlü yukarı çıkamadım. Tıpkı hayatım gibi Alfred bir zamanlar dönme dolabın tepesinde  olduğum  gibi çok iyiydi oysa şimdi böyle ne dersin, nasıl yorumlarsın?
-Gelecek o güzel günler yeniden,yakındır Efendim.
  Umudunuzu kaybetmeyin. O dönme dolap turunu mutlaka tamamlayacaktır.

Alfred' in Hikayesi' nden alıntıdır... 

***

Yeni Bir Gün... 
Yeni Bir Hafta... 
Yeni Bir Ay...
Ağustos ayına nasıl da hızlıca erişivermişiz böyle...
Vay canına zaman su olmuş akıyor.
Bir de işe falan gidiyor olsaydım hayata hiç yetişememekten iki kat şikayet edecektim...
Umarım dönme dolaplarımız hiç bozulmaz...

***


Sertab Erener...
"Kime Diyorum..."

Hiç yorum yok: