10 Nisan 2013 Çarşamba

Sabah Erken Olduruldu Benim İçin... :))))))))))))))))))))


Saat, 04:30 gibi çalan telefonun sesiyle 
sabah erken olduruldu benim için. 

GSM operatörlerimiz +306 le başlayan, ............35 le biten yurtdışı aramasına hiç bir çare bulamadılar nedense engelleyemiyorlar bir türlü.
Telefonum kibardır önce çok hafif çalar sonra sesi gürleşir Allahtan 1 kere çalınca sesi kısık çıktı. 
Ama insanın aklına neler neler geliyor. 
Birine bişey mi oldu yoksa?  Gece gece hayrolsun. 
Zaten kalkacaktım 05:00 civarı da yarım saat yarım saattir uyusaydım iyiydi.

Bu 1 kere çaldırıp kapatma arayanlar için nasıl bir fayda sağlıyorsa anlamadım gitti. 
Kesin oh uykusunu kaçırdık ya demişlerdir.

Neyse konumuza dönelim o bir kere çalış bile yetti uykunun en güzel yerini sona erdirmeye...
Tam da rüya görüyordum yaaa. Ne görüyordum acaba? Hatırlamıyorum da. Ettiğinizi bulun emi. Belki uykuma devam etsem hatırlardım uyanınca...

Önceki gece gördüğüm rüyam ilginçti ama...
-nereden estiyse- Yavuz Bingöl le yolculuk yaparken yeni demlenmiş özbek pilavı ikram ediyordum.:)))))))))))))) Hahahahahaaaaa...
Yalnız içindeki kavurmaların bir kısmı kızarmış balık oluyordu. Iyyyyy. Duysa Yavuz Bingöl de tiksinir kesin. :))))))))))))))))) Rüya işte. Yavuz Bingöl ne alaka, balığa dönüşen pişmiş kavurma ne alaka? :))))))))))))))) 
Tabağa - havuç sevmezmiş Yavuz Bingöl- havuçlarını seçip dolduruyordum.
Kesin ruh dünyamı bi düzene koymalıyım bu nasıl bişeyse böyle mis gibi kavurma oldu mu sana kızarmış balık. :))))))))))))))))))))))))) 
Hani insanın tiksinmesi işten bile değil.

Ama bir diğer yandan da sevindim bu +306 lı numaranın arayışına kötü bir haber almadığım için şükrettim...

Hiç yorum yok: