19 Ağustos 2013 Pazartesi

Ve Bugün İstanbul...

Bu sabah Kanyon' u gezelim diye düşünüp karar verdik kuzucuumla... Ama biz hazırlanalım da çıkalım derken baya geç oldu. Hava aşırı aşırı sıcak olunca pek odamızdan çıkmak işimize gelmedi aslında serin serin klimamızla mutlu mesut oturduk taaa öğleden sonraya kadar.
Geldiğimizden beri yaramaz çocuklar gibi 
-Hiç "ünlü" göremedik bu ne biçim İstanbul? (Çünkü daha önceki gelişlerimizde pek çok kişiyi görmüştük.) 
Diyordum ama Kanyon' da bir "ünlümüzü" görebildim sonunda...
:))))))))))))))))))))))))
İsmi saklı kalsın... Artık tv lerde pek görmediğimiz bir sima. :)))))))))))


 Kanyon önünde bir ana-kız.



Kanyon' un kapısında bebekim. 
Arkadaki kızcağız mendil satıyordu. 
Ve boynunu kırarak kendine acındırmaya çalışıp para isteyen beş-altı yaşlarında bir çocuk daha vardı oralarda o çıkmamış. 
Dün Kadıköy sahilinde doğru dürüst sesini bile çıkaramadığı elinde flüt olan çocuğu da unutamadım. Onların bu yaşta böyle şeyler yaşaması ne büyük adaletsizlik. Hele ellerindekini de mutlaka onları çalıştıranlar alıyordur o daha büyük adaletsizlik... 


Bu da Beşiktaş' ın Beşiktaşlı bir kedisi. 
En hakiki öz Beşiktaşlı daha kendisi bebek.

Daha önceki gelişlerimde hiç görmemiştim. Arap Turist akınına bu sefer şahit oldum. Ne çok kişi var sanırsınız bütün Arap dünyası buraya taşınmış. Paşabahçe' nin özel koleksiyonlarından seçim yapan da var... Sokaklarda gezen de... Neredeyse her metrekareye 5 Arap düşüyor. 
-Hımmm. Türk dizilerini izlemeleri işe yaramış. İstanbul' u görmeye gelmişler. 
Diye düşündüm. 

Dönüşte bindiğimiz dolmuş berbattı bunu da unutmadan yazayım. İnsanlar otururken bile düşme tehlikesi geçirir mi canım? Ayakta durmak imkansızdı inerken durdu sanıp erken kalkınca önde oturan kızın üstüne düşmemek için akla karayı seçtim. Kaç kere söylendim biraz yavaş gidin diye ama dinleyen olmadı beni. 

Bugün fotoğraf da az oldu gezdiğimiz yer de. Yarın yine yerli turist anne kızın gezme günü. :)))))))))))))))))))))))))) Pardon bugün olmuş bile. Bugün oğlucuumla da görüntülü konuşunca mutluluktan zaman nasıl geçmiş bilemedim. 


Hiç yorum yok: