23 Eylül 2013 Pazartesi

Ben Demiştim...

Eminim benim gibi bir çok kişi de demiştir "Ben Demiştim" Diye...


Zakkumlu tedavi 25 yıl sonra bile Türk halkının umudu! Patenti ABD tarafından alınan ancak 4 aşamalı testten henüz ilkini geçen ilaç, el altından satılıyor. Fiyatı da 2 bin dolara kadar çıkıyor.
Türkiye Gazetesi'den Enes Demirayın haberine göre bundan 25 yıl önce 'kanserin çaresini buldum' dediği için 'şarlatan' ilan edilen Dr. Ziya Özel'in zakkumdan elde ettiği 'Anvirzel' isimli ilaç, internet üzerinden Honduras'tan sipariş edilip usulsüz olarak Türkiye'ye getiriliyor. 2 BİN DOLARA SATILIYOR
4 aşamalı 'faz' testlerinden sadece ilk aşamayı geçen ilacı, Türkiye'de bir çok kişi internet üzerinden 1500-2000 dolara alabiliyor. İrlanda'da da özel olarak üretilip satın alınan, ancak tam olarak onay alamadığı için güvenli olup olmadığı belli olmayan ilaç sebebiyle, bir çok hasta farkında olmadan kobay olarak kullanılıyor. 
HENÜZ BİRİNCİ TESTİ GEÇTİ
Şu an Faz-2 testleri için bekleyen, ismi bile Türkçe olan Anvirzel (An=Anti, Vir=virüs, Zel=Özel'in zel'i) isimli ilaç, Dr. Ziya Özel'e o yıllarda Türkiye'de destek verilmediği için 1996'da Amerika'da tescil ettirildi. Ancak ilacın formülü dışarı sızınca Honduras'ta bir klinikte de üretimine ve satışına başlandı. ABD'den verilen patentle üretim yaptığı iddia edilen bir kliniğe ait ofisin İstanbul'da olduğu iddia ediliyor.
Türkiye'de bulunan kanser hastaları, tetkiklerini firmaya gönderip ilaçları 1500-2000 dolar arasında bir fiyatla Honduras'tan getirtebiliyorlar. İnternetten ilaç hakkında bilgi almak istediğinizde, çok sayıda kullanıcı yaptığı yorumlarda, ilacı İstanbul' daki bir irtibat bürosu kanalıyla Honduras' tan getirttiğini belirtiyor. 
TÜRKİYE DEĞİL AMERİKA KAZANACAK
Anvirzel, Faz-2 ve diğer aşamaların tamamlanıp FDA onay verdiğinde ise Türkiye' ye ve bütün dünyaya ABD' den tedarik edilecek. Bir başka deyişle, Dr. Özel' in “Bunun patenti bize ait olursa, Türkiye'nin dış borcu diye birşey kalmaz” dediği ilacı, yurt dışından ithal etmeye başlayacağız. 
...
Haber Kaynağı:
http://www.internethaber.com/ziya-ozelin-kanser-ilaci-internete-dustu-587485h.htm
Benden İnciler:
"Kansere çareyi bir Türk doktor buldu" diyen haberlerin bağrışmaları hala kulaklarımda...
Daha küçüktüm ama hatırlayacak kadar ve önemseyip izleyecek kadar büyükmüşüm demekki.
Literatür kelimesini de o zaman duymuştum ilk. Bir kısım karşı gelenler de anlatıyorlardı literatüre geçmedi yok öyle bir şey diye.
Adamcağız tv ye çıktı anlatıyor ilacını neden yaptığını ertesi günlerde millet zakkumu kaynatıp suyunu içip ölünce bir dövmediğimiz kalmıştı millet olarak. 
Yalancı, sahtekar, senin yapacağın buydu, zaten bizden adam olmaz biz neyi bulmuşuz yaygaralarıyla kaçırttık adamcağızı... Amerika'da araştırmalarına devam ediyor diye duymuştum bi ara.
Şimdi nooldu? İşte bu oldu sayın saygıdeğer vatandaşlar...
Bilim adamına verilen değer ortada...
Bizde bu huy oldukça daha çoook insanı kaçırtırız, kaptırırız...
Doktorumuz daha çok başarılı olur inşallah...

Hiç yorum yok: