29 Eylül 2013 Pazar

Hastalanınca Ben...

  1- Sağımı solumu hiç bir şeyi göresim gelmiyor.
  2- Hiç doğru dürüst uyumayan birisi olarak gözüm sürekli yastıkta hep uyumak istiyorum.
  3- Bir an önce iyileşmek, normale dönmek için bitki çayından ilaca ne varsa içiyorum.
  4- Bu hastalığımda bir değişiklik oldu sürekli bi ağlama hissi ile küçük çocuk gibi huy değiştirdim. Yok baya baya ağladım. Halen de ağlıyorum.
  5- En kötüsü de hazır ve önünde ısınmış bekleyen çorbayla konuşmaya başlıyor olmam. Gerçekten kötü bir şey bu.
  6- Bugün gün boyu uyuyup kendimi toparlamaya çalıştım başarabildim mi bilmiyorum.
  7- En sevdiğim uğraşlarımı bile boşverdim. Hiç desen çizemedim mesela... Resim de yapamadım.
  8- Değişmiş bir ses tonuna sahip oldum.
  9- Hep öksürmekten helak oldum... Soğan şurubunu yapmamak için direniyorum.
10- Doktora gitmeden nasıl iyileşebileceğimi herkese ispat etme gibi saçma sapan garip bir fikre kapıldım. Aslında derler ya ilaçla bir haftada iyileşirsin, ilaç olmazsa yedi günde diye galiba onun için bu inadım. Ben biraz inatçı mıyım neyim? Hastalıktandır hastalıktan huy değiştirdim yaaaa??? ... :)
11- Hiç gözüme inanamadığım günde en az iki fincan içtiğim kahvemi de içemedim. Kokusunu alamayınca istemedi canım... Ve dumansız hava sahası oldu ev...
12- Üzülerek yazıyorum buraya blogumu ihmal ettim...

       :./
       :./

Hiç yorum yok: