30 Eylül 2013 Pazartesi

Bir Kedinin Maskarası Olmak...

Bu aralar kapıyı ne zaman açık bulsa fırlayıp kendini merdivenlere atıyor. 
Sonra da arkasına dönüp bakıyor. Bizlerden biri ona doğru gitmişse daha aşağılara kaçıyor. 
En sonunda şaşırtmaca yapıp yukarı kata koşuyor. 
Bizim evin pisisi böyle oyuncu ama, bu sefer kaçtığını anlamadım.
Sabah ablası okula giderken açılan kapıdan fırlamış çıkmış. Ben de zannediyorum ki içeride.
Epey zaman sonra aklıma geldi nerede bu pisi diye aramaya başladım gidebileceği her yeri aradım girip uyuduğu (gizli) yerlerine bile baktım. 
Dört döndüm evin içinde. Yok yok...
Yaklaşık iki saat önce kapı tarafından bir tıkırtı duymuştum da karşı komşu temizlik yapıyor diye önemsememiştim.
Ben aranırken aklıma geldi bir anda.
-Yoksa kapının dışında mısın sen pis pisi diye kapıyı bir açtım ki koşa koşa içeri girdi.
Doğruca mamasının başında aldı soluğu acıkmış eşek sıpası. :))))
Epeyce söylendim tabi 
-Sen neredesin. Kapıyı tıkırdatıyorsun da niye miyav demiyorsun?
Evet sabah sabah bir kedinin maskarası olmak diye buna derler işte...
:))))))))))))
Boncuk gözlüm kapıya geri gelebilmiş.
Biz arkasından koşarken kaçıyordu demek ki üstüne gitmeyince eve gelebiliyormuş.
:))))))))))))

Hiç yorum yok: