31 Temmuz 2014 Perşembe

Tüünaydınlaaarrr...

Neşeli ve güzel günler dilerim herkese...


Bu akşam için güzel bir yemek...
Çok lezzetli görünüyor.
***
Anormal gündemlerle hergün televizyonlarda gördüğümüz ve ne yazık ki 
o anlık kahrolup bir sonraki haberde unutup gittiğimiz, artık kanıksamaya başladığımız
kucakta taşınan kan revan içindeki çocuk cenazeleri, 
tuhaf haberler, 
sabah-akşam günde üç öğün direk dansı yapan kadınlar, 
ahlaktan ve namustan bi-haber insanların ahlak dersi vermeye kalkışması, 
dünyanın en masum işi olan gülmek ve kahkaha atmanın çok kötü bir işmiş gibi gösterilmesi 
(geçen yıl da hamileler sokakta öyle göbeklerini gere gere geziyorlar çıkışması)...
Bütün garip olayların arkasında her nedense biz kadınlar varmışız gibi davranılması, 
üstüne üstlük blogumda takip edenlerin her nedense birden bire takip etmeyi bırakması, 
günlük izleme sayısının bile çok düşmesi, bunaltan sıcaklar, 
tatil özlemi, başka başka diyarlara üç günlüğüne bile gidemeyiş,
kaçıp gitmek istedikçe yerine daha da çakılış...
Derkeeennn...
Biraz üstünüze afiyet bunaldım galiba...
Ama olsun...
Yakında, pek yakında Oğlucuuma kavuşmak içimi biraz olsun ferahlatıyor...

***


"Bin keder yüklüyüm gülmedi yüzüm..."
***
Ben en iyisi bir kahve alayım...
Yanına da dumanlı hava saham olsa bu aralar çok özlüyorum...
Bu şarkı onunla dinlenir...
~:(~

2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Ben geldim işte, moral bozmak yok :)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Ahahaaa... Hoşgeldiniz... Moralim bozuktu da geçti sanki.... :)