6 Haziran 2020 Cumartesi

Erkenden Günaydın...


Uzun zamandır bu kadar erken kalkmıyordum. 
Güneşin doğuşunu seyrettim bir süre sonra da yavaş yavaş ısıttığı havayı.
Haftalardır evdeyiz sağlığımızı korumak adına.
Dün ilk defa Kızılay' a gittim. 
Her yer tanıdık bir o kadar da yabancı geldi bana özlemişim oraları 
annesiz ilk gidişim olduğunu fark ettim sonra.
İçim bi cız etti kadıncağız da çok severdi oraları onunla geçtiğimiz yerleri hatırladım ve bu duygu hep böyle mi devam edecek bilmiyorum ama bir an önce eve gelme isteği ağır bastı. Markete de gitsem hemen eve gelmek istiyorum.
Geçecek bu günler de ama nasıl bilmiyorum.
Ve yeni yeni vefat haberleri alıyorum Arkadaşımın babası, ablamın arkadaşının babası
hepsinin de kaybı aynı yıla denk geldi. Yattıkları yer incitmesin ne diyelim. Sevgi ve muhabbetle...

.............................


Hiç yorum yok: