10 Ağustos 2021 Salı

Merhabalar...

Mutlu günler olsun hepimize...

Yeni kullanmaya başladığım astımla ilgili bir ilacım saatler boyunca el titremesi yapıyor.

Kalbim çarpıyor, ellerim titriyor.

Doktoruma söyledim bu ilaç yapmaz dedi peki dedim. Yine de kullanmaya devam ettim çok şükür sıkıntı ve hırıltım geçti diye ben de bir tane kullandıktan sonra devam etmemiştim. Bu sabah uyandığımda hırıltı, ciğerlerimden gelen bir ses ve boğulurcasına öksürükle ilaçtan vazgeçemeyeceğimi anladım. Ve sabah ilk iş kullandım ama ellerim titriyor ve ilaçla zoraki bastırdığım kalp çarpıntım yeniden başladı.

Ben ince ince işler yapan birisiyim bu el titremesi beni sinir ediyor, sinir ettikçe de ellerim titriyor.

Öffff kısır döngünü yenmem lazım.

***

Herkese mutlu sağlıklı günler efenim...   

Hiç yorum yok: