20 Ağustos 2021 Cuma

Mevlana' dan Şems' e...

"Demedim mi''

oraya gitme demedim mi sana?

seni yalnız ben tanırım demedim mi?

bu yokluk yurdunda hayat çeşmen benim demedim mi?

bir gün kızsan bana alsan başını yüz bin yıllık yere gitsen,

dönüp kavuşacağın yer benim demedim mi?

ben bir denizim demedim mi?

sen bir balıksın demedim mi?

demedim mi o kurak yerlere gitme,

senin duru denizin benim demedim mi?

demedim mi yolunu vururlar senin?

demedim mi soğuturlar seni?

oysa ateşin benim, sıcaklığın benim demedim mi?

ölmezlik kaynağını kaybedersin, yani beni kaybedersin demedim mi?

söyle bunları hep sana demedim mi?

türlü şeyler derler sana demedim mi?

kötü huylar edinirsin demedim mi?

ölmezlik kaynağını kaybedersin, yani beni kaybedersin demedim mi? söyle bunları hep sana demedim mi?

Hiç yorum yok: