11 Ağustos 2021 Çarşamba

Merhabalar...


Bu aralar kendimi boncuklarıma, 
dantel çiçeklerime daha yoğun bir ilgiyle bağladım 
yoksa dünyayla baş edemiycem galiba...
Sağlığım hiç iyi değil, kalbimin beni yarım bırakmaması için daha ne yapabilirim bilmiyorum.
Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum, olabildiğince yürüyorum ama dün ve gece hem nefesimde bi gariplikle hem de çarpıntı ve titreme ile uğraştım.
Gürgiş kuzumu düşünmemeye çalışıyorum.
Sanırım onun üzüntüsü de içimden acıttı yüreğimi.
Bu arada yeni boncuklarım geldi 
özene bezene hapishane işi örmek istiyorum ama tabii büyük bir dikkat ve yoğunlaşma gerekiyor kusursuz bir dizilim için.
Hadi Betül oyalanma işin var başlamak gerek.
Her şeyin gönlümüzce olduğu güzel günler dilerim...


Göksel Baktagir...
"Masum Aşk..."
Dinleyelim...

Hiç yorum yok: