31 Mart 2015 Salı

Bugün...


31 Mart 2015 
Saatler 10:36 bir anda giden elektrik 19:30 da lütfen gelebildi...
Bir şartelle tüm bir ülkenin elektriği gidebiliyorsa ulusal güvenlik nerede?
Bir anda şak diye gitti...
Meraktan, neler oluyordan, başımıza ne gelecekten öldük öldük dirildik...
?
?
?
Neler oluyor?
?
?
?
...

Ve bir de  duyduk ki Çağlayan Adliyesinde bir savcı rehin alınmış.
Elektrikler gittikten bir buçuk saat sonra.
Ben bu üstteki yazıyı yazarken daha hayattaydı.
Yasakları sevmem dün de sevmedim halkın haber alma özgürlüğü var diyordum.
Ama dün ilk defa iyi ki yasaklanmış dedim.
Bütün her yerde...
Boy boy o fotoğrafı görebilirdik.
Biz şuyuz buyuz diyen teröristin lanet olası sesini dinleyebilirdik.
Her ne kadar internette dolaşsa da o fotoğraf birilerinin hiç suçu olmayan bir insanı yedi aleme göstermesini engellemiş oldular bu yasakla.
Ben yukarıdaki yazıları yazarken birileri kendini azrail ilan etmiş.
Üzgünüm hem de çok.
Allah bir daha böyle hem de gerçekten kapkaranlık bir günü yaşatmasın kimseye.
Ve elektriğin olmadığı saatlerde nükleer santral için karar geçmiş Meclisten.
Tesadüfün bu kadarı bir araya gelir mi?
:/
?
?
?
?
Neler oluyor?
?
?
?
?
:/


Hep Karanlık...

Hiç yorum yok: