14 Mart 2015 Cumartesi

Tıp' ı Değilmiş Canım Üstelemeyin...


Başlığa bakınca hemen aklınıza tıp eğitimi almayacakmış, tıpı kazanmamış gibi bir şey gelmesin.
Konu fena halde farklı...

Yıllar önce kaybettiğimiz bir akrabamız söylemişti bu sözü...
-Tıp' ı Değilmiş Canım Üstelemeyin...
Konu biraz sarpa sardı gibi hemen anlatayım efenim...

***
Yıllar önce bir akrabamızın oğlu yurt dışında çalışırdı.
O zamanlar yurt dışının bir forsu, bir havası vardı.
Bu akrabamız da yazları özel yabancı plakalı arabasıyla gelir pek bi havalı gezerdi memleketi.
Anacııının yıl boyu oğlu için kız arama çalışmaları olur yaklaşık yedi bilemedin sekiz kızı planlar oğlu gelince de hepsini bir bir gösterirdi.

Galiba seksenli yıllardı ben de pek hatırlayamıyorum ya sekseniki ya da seksenüç...
O yıl kendine aldığı spor bir arabayla geldi havalı abimiz Hollanda' dan... :)))
Annesi bu sefer kararlı oğlunu illaki o yaz evlendirecek yine kızları sıraladı görüştürmek üzere gittiler.
Ama gidilen, görülen tanışılan kızların tümü de sarışın :) ben sarışın bir hanım istemiyorum esmer istiyorum diye tutturmasın mı? :))))
E büyük Teyze var ona karşı da illa esmer olacak diye de konuşamıyor. O zamanlar büyüklerden utanılır söylenemezdi böyle şeyler...

-Tipim değil!!! demiş bulunmuş. (Şimdinin elektriği gibi bir şey bu galiba)
Ahahahaaaaaaaaaaa...
Yaşlı Kadıncaazın (yarım duyan kulağı ile nasıl algıladıysa artık)  bize anlatımı şöyleydi...

-Tıp' ı Değilmiş Canım Üstelemeyin...

:))))))))

***

Hiç ilgisi yok konuyla ama Tıp demişken:

Tıp bayramı bütün doktorlarımıza iyiliklerle gelsin gerçekten bayram tadında olsun...

:P

Hiç yorum yok: