29 Mart 2015 Pazar

Günaydın Yeni Saatli Günlere Başladık...


Bugün Pazar...
Yine saatlerin vücut saatimizi tepetaklak ettiği bir gün...
Ne kadar çabuk olursa iyi olacak şu vücut saatimizin yaz saatine uyum sağlaması...
O anı dört gözle bekliyorum ...

***

Fotoğrafımız internetten...
Ama Betül birkaç kelam etmeden geçmeyecek bu fotoğraf için...
Yine biraz deli, biraz melankoli, biraz umut dolu sonuçlar çıkaracağım bu güzel yoldan.
Oysa gerçekte sola kıvrılmış giden bir yol...

***

Sola kıvrılmış ve yol bitmiş gibi duruyor öyle değil mi?
İlk bakışta bir duvara dayanmış ve bitmiş gibi...
Ama ben bittiğini düşünmüyorum tıpkı her gecenin bitiş olduğunu düşünmediğim gibi. 
Ya da her SON un...
Belki gözlerimin bana bir oyunu bitmiş gibi görünmesi...
Ama beynim bana o yolun devam ettiğini, gittikçe daha iyiye yaklaşıldığını söylüyor. 
Ve her sonun yeni bir başlangıç olduğunu...
Belki güzel sevimli bir kasaba, belki şık binalarla dolu yaşanılası bir şehir, belki de bir kulübe bekliyordur yol dönüldüğünde ne biliyoruz?...
Aaaaa güzel bir araba da olabilir biner gidersin canının istediği yere...

Kimlerin gözüne yol bitmiş gibi görünüyor kim bilir?
Ve kim bilir kimler umudunu, yaşama sevincini kısacası yolunu kaybetti?...
Yolun bitmesi demek artık tükendiğinin, çaresi olmayan bir kabullenişin olması demek.
Oysa tertemiz bir gelecek var o kıvrımı, bunalımı  hemen geçiverince.
İşte bu umudu ve yaşam ışığını hiç kaybetmesin kimse...

Rastgele seçtiğim bir fotoğraf için ne kelimeler çıktı beynimden...
Gerçekten de herşey iyi olsun...
Hiçbir şey canımızı sıkmasın, acıtmasın.
Tüm güzelliğiyle bizlerin olsun.
Hayat bize hep gülümse lütfen.

Günaydın tekrar...
Mutlu pazarlar...


İzel' in çok sevdiğim bir şarkısı aslında Fettah Can' ın bestesi.
Ama ilk defa İzel' den dinlediğimden midir, ya da İzel' in sesini sevdiğimden midir nedir?
Ben bu şarkıyı İzel' den paylaştım...
"Işıklı Yol..."
Yukarıdaki yolumuzu düşününce uyumlu olurlar diye düşündüm.
İyiki de aklıma geldi benim blogumda beğendiğim şarkıları tekrar ve tekrar paylaştığımı okuyan, dinleyen  herkes bilir.
Sevgilerimle...

:)
Sabah kahvem elimde...
Işıklı Yolu' u sindire sindire dinliyorum.
Güzel gidiyor...
Öneririm...
:)

Hiç yorum yok: