23 Mart 2013 Cumartesi

3 Pirinç Tanesi...

-Al kızım sana vermedim galiba...
-Ne ki o?
-Al al zihin açar.
Allahım bunlar mı zihin açacak ama nasıl?
Avucuma kondurduğu üç pirinç tanesine baktım kaldım.
-İyide teyze ben bunu naapıcam?
Demeye kalmadı kadın gitti yanımızdan. 
Hayır sınava girecekler de donmuş kalmış robot gibi şunu yapıcan demiyor ki...
Zombi gibi yürüyoruz kapıya doğru...
Ben böyle bir şey hiç duymamıştım o güne kadar.
Üçünü de masanın üzerine dizdim.
Pirinç taneleriyle göz göze sınavımı tamamladım.
Şimdiki gibi kopya mı çekicen?
Kamera mı yerleştirdin?
Gibi paranoyalar yoktu o zaman...
Çıkınca anneme sordum anne bi teyze bana bunları verdi zihin açar dedi naapıcaktım?
-Yutacaktın kızııııııııım...
-............................ :D
-E anne ben ne bileyim yutulacağını sen böyle bir şey yapmadın ki hiç bilmiyordum.
-Şimdi yut o zaman dualı pirinç atılmaz oraya buraya...
:)))))))))))))))))))))) Hey gidi günler hey...:))))))))))))))))))))))
İnatla yutmadım sakladım hala durur o pirinç taneleri evin bir yerlerinde...
Bu da benden bir sınav hatırası...

Hiç yorum yok: