22 Mart 2013 Cuma

Naapıcan Anne?

Daha çok küçüklerdi ilk defa pazara çıktık alışveriş yapıcaz 
ben de anlatıcam bakın bunları alıyoruz meyveler şunlar. 
Satıldığı yeri görsünler istedim. 
Üç yerden falan mandalina almıştık 
-Ben bundan istiyorum.
-Peki alalım.
Biraz yürüyoruz yeniden 
-Ben bundan istiyorum
-Annem aynısını almıştık yaa?
-Hayır ben bundan istiyorum rengi başka. 
Çaresiz 1 kilo da oradan
Biraz daha gidince yine
-Ben bundan istiyorum.
-E annem 2 yerden aldık ya bak bunlardan hadi şimdi yedireyim istersen.
-Hayır bunlar büyük bundan istiyorum.
Bir kilo da ordan 
Tam afakanlar basmak üzereyken hadi gidelim demeden önce 
-Üşüyor musunuz annem?
Cevap hemen geldi benim sınavcıdan daha 3 yaşındaydı...
-Üşüyorsak naapıcan anne?
-................................D
:)))))))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok: