21 Mart 2013 Perşembe

Gördün mü Bak?


-Hocam 1 dakika arabanızın kaydını yapıyorum.
-Aman ne sıkı bir okul burası böyle 
Güvenlik Görevlisi: 
-Öyle Hocam
Bekliyoruz giriş kapısında dünyanın kuyruğu oluştu arkamızda
Beynimden İnciler:
-Sabah sabah koca kampüse alt tarafı çocuğu bırakıp çıkıcam ayağı acımasa gelir kendisi niyeyse bunca prosedür?
Kendisine de sormuyor kocaman çocuk kimliği de var kendisine sorsana yok illa bana panik yaptıracak.

Arabanın plakası
-Falan filan
-Öğrencinin adı nedir?
Söylüyorum.
-Hangi bölümde okuyor?
Söylüyorum.

Beynimden İnciler:
-Hah şimdi okul numarasını da sorsunlar mı? Hadi bi de sınıfını şubesini?
Bilemeyip mahçup! olacaksın. Sen ne biçim annesin Betül. :))))))))
İlkokulda da toplantılarda hangi fişi yazıyorlar matematikten hangi konuya geldiler başka anneler takip ederdi ben bakardım bön bön çünkü derslerini kendileri yaparlardı. Hiç hadi derse demedim ki.
Derken kendime geldim.

Neyse korkulan olmadı okul numarası sınıfını falan sormadı kapıdaki görevli :))))) kimlik aldı giriş kartını verdi.

Hiç yorum yok: