30 Mart 2013 Cumartesi

Kış Uykusu... :))))))))))))))))))))))))))))))))

Yine Başladık...

-Anne yaa.
Hani hayvanat bahçesinden kaçan ayıları vururlar, bayıltırlar ya?
-Eee annem?
-Beni öyle vursalar ya bütün bir kış uyumak istiyorum.
-.......................:D :D :D:D
-Ahahhahahaaaaaaaa... Tutamadım kendimi kahkahalarla gülmeye başladım. 
Dersanenin önünde gülmekten zor durdurdum arabayı...
Off Allahım ne büyük bir yorgunluk, bitkinlik ve bıkkınlık çekiyorsa artık. 
Ruh hali neler söyletiyor kuzucuuma benim yaa!!! :D :D :D
-Şu sınavlar bitsin söz seni hiç erkenden kaldırmıycam istediğin kadar uyu. :D :D :D...
 İstediğin zaman kalk.
-Ama o zaman da yaz gelmiş olacak... Offf ömrümü yedi bu sınav benim yaaaa!

-.........................:D :D :D
Bunları yazarken bile gülüyorum yaaa off. 
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok: