25 Mart 2013 Pazartesi

Anneye Laf Anlatmak!... :)))))))))))))))

Annemden İnciler:
-Kızım şurayı da temizle!
-Yok olmadı parmaklarının ucuyla değil elinin ayasıyla tut şu toz bezini.
Koltukların minderlerini kollarını her yanını sil kızım... Ayhhh pencerelerin pinapemlerini de sil yavrum...
-I-ıh olmadı Betül ne biçim temizlik bu yapamıyor bu kızcağız başkasını bul!
-Aaaannnee lütfen rica ederim benim temizlikçime karışma yaa... Sen kendi evindeki temizliklere karış lütfen ama!!!
-Yok kızım yok sen de bilemiyosun bu kızcağız da. Ah sen beni gençken görecektin mermer tozlarıyla ovardım ben merdivenlerin tahtalarını ışıl ışıl parlardı... Bir ortalık halısında bir kalıp sabun eritirdim ben yeşil sabun hem de.
-Aaaannneee sus duyacak...
-Aman iyi tamam sen de toz kondurma zaten oturun kendi pisliğinizle...
-.............................D
-Tamam anne tamam benim evim pis olsun. Sen keyfine bak hanım ağa. Boşver. 
Gel bak kahve yaptım içelim... :))))))))

Beynimden İnciler:
Anne yaa bu kaçıncı kızcağız kaçırtacaksın ben kalıcam işlerle başbaşa, zorla buldum zaten!!!


Hiç yorum yok: