23 Mart 2013 Cumartesi

"z" ye Kadar Plan Yapmak...

-Hayır bunları almak istiyorum!!!!
-Annem bunlar senin ne işine yarayacak gel sana yiyecek, içecek,
oyuncak falan şunlardan alalım.
-Hayır bunları almak istiyorum.
O sinirle daha beş dakika önce girdiğimiz alış veriş merkezinin giriş kapısından geri dönüp kulak tırmalayan ağlamalarına (pardon anırmalarına) rağmen doğru arabaya gitmemize sebep olan "BUNLAR"  traş bıçağı ydı...
:)))))))))))))))))
Basmış bağrına ben bunları istiyorum diyen bebek yarın sınava giriyor...
Ve
-Ben bu bölümü istiyorum diyor...
Hedefini, daha küçücükten belirlediği mesleğini edinmek için test kitaplarını o traş bıçakları kadar keskin bir şekilde bağrına bastı.
-Ben bu bölümü istiyorum...
-Olmayabilir bak kuzucum kafanda bir "b" planın her zaman olsun...
-Anne benim kafamda "z" ye kadar planım var ama her zaman ilk tercihim bu olacak.
Allahım dua dan başka çıkış yolum yok...
Çok çalıştı, emek verdi...
Bilgisinde bir sıkıntı yok çok şükür de...
Ne olur bir aksilik olmasın...
Onu dağıtacak bir problem olmasın...

Ve bütün çocukları...




Hiç yorum yok: