30 Ekim 2014 Perşembe

Günaydınlar...


"Tepetaklak oldum ben, rüzgar, su devirdi tutunduğum yerimden...
Öyle bir devriliş ki anne ne doğrulabildim, ne de kalkabildim yerimden..."

Günaydınlar, hayırlı, aydınlık ve güzel haberlerin geleceği bir gün olsun...
Her sabah iyilik ve güzelliğe günaydın diyelim...
Yeniyi umut etme, 
yeni haberlerin geleceğini umut etme gücünü kendimizde bulalım.
Karaman' dan gelmesini istediğimiz güzel haberlerin şu anda gelmesi, 
umutların tam kırıldığı anda belirivermesi ne güzel olurdu...
Ama ne yazık ki o haberleri daha alamadık.

***
Hep karanlık, hep karanlık yeter artık yeter...


Sesen Aksu' dan dinleyelim...

Hep karanlık hep karanlık 
Yeter artık yeter 
Bir avuç kar beyazı 
Bir adım yol bana 
Bir nefes ver 
Bir fısılda 
Hep karanlık hep karanlık 
Yeter artık yeter 
Bir avuç kar beyazı 
Bir adım yol bana 
Bir nefes ver 
Bir fısılda 
Dağlar duvar olsa önüme 
Yollar kördüğüm düğümlense 
Dönmem gözümü dağlasalar 
İpe götürseler bir kuş uçur yeter 
Dağlar duvar olsa önüme 
Yollar kördüğüm düğümlense 
Dönmem gözümü dağlasalar 
İpe götürseler sen bir çağır yeter 
Bir küçük pencere 
Bir aydınlık bana 
Hep karanlık hep karanlık 
Yeter artık yeter

Hakikaten yeter artık...
Her gelişmiş ülkede olduğu gibi bizde de gereken önlemlerin alındığı güvenli alanların olduğu madenler olsa...

Hiç yorum yok: