17 Ekim 2014 Cuma

Merhabalar Efeniiimmmm...


Eveet hala bu şekildeyim. Belki daha kötü.
Ama sürekli ilaçlar, bitki çayları derken yarına daha iyi olmayı ümit ediyorum...
Bugünkü yaşanan Ankara' nın selleri tv. lerde gösterildiği gibiydi.
Bizzat dolu yağışının ortasında arabanın sileceklerinin bile yetişmediğini görmek dehşet vericiydi. 
Kavşakta yağmurluk giymiş kameramanlar,
 yollar berbat, soğuk bir yandan...
Evet hareketli ve yağmur açısından bereketli bir gündü...
Ben mi işte dedim ya aynen bu yukarıdaki gibi berbat...
:)))


Hadi dinleyelim bir dakika mendilimi alayım ama,
fikir değiştirdim mendil falan değil yok yok bana ancak bu yeter.

 
Malum hem göz, hem buruna daha az bir şey olmaz.

:))))


2 yorum:

Evde Yazar dedi ki...

Geçmiş olsun, yatın tv izleyin bütün gün, üzerinizde de sıcacık battaniye olsun. Arada çay çorba da içerseniz tez zamanda iyileşirsiniz :)

eratasarim2012@gmail.com dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Üstünüze afiyet bir anda tutuldum.
Kaloriferlerimiz yanmıyor, akşamları şöyle bir ısıtıp kapatıyorlar herhalde ondan.
Sıcacık battaniyeye şimdiden giresim var. :)
Aman evdeki bebişim anneme geçmesin diye teyakkuzdayım. Allah' tan o sevdiği kanalları ayrı odada izliyor da hiç değilse grip mikrobuma maruz kalmıyor... :D